Výcvik v autoškole
Provoz na veřejných komunikacích
Oproti dobám minulým je provoz poměrně hustý, protože na našich silnicích se pohybuje o dost více vozidle než dříve, s čímž musíme počítat a být ohleduplní a při řízení dávat pozor. Přeci jen jezdíme poměrně vysokou rychlostí na to, abychom mohli způsobit nějaké neštěstí, takže je pravda, jak se říká, že auto může být zbraň.
Samozřejmě automobilky na bezpečnosti svých vozů stále pracují, takže jde vidět výrazný pokrok v aktivní i pasivní bezpečnosti. Třeba pro takové chodce mají přední deformační zónu, takže si můžete všimnout, že i při menším nárazu dojde k výraznému promáčknutí předního nárazníku. Samozřejmě všechny bezpečnostní prvky neumí zázraky, takže před takovým nárazem ve vysoké rychlosti do stromu nás nemusí zachránit. Je tedy zapotřebí přizpůsobit rychlost stavu vozovky a našim řidičským schopnostem. Samozřejmostí by mělo být udržovat svůj vůz v dobrém technickém stavu.
Začátky
Abychom se vůbec mohli vydat s autem na veřejnou silnici, tak musíme splňovat jisté podmínky, přičemž první je vlastnit řidičské oprávnění na danou skupinu vozidel. K tomu je potřeba kromě výcviku v autoškole zvládnutí závěrečných zkoušek, kde napíšete teoretické testy a na Vaši jízdu bude dohlížet komisař.
Je na místě se během výcviku snažit, protože potom je vyšší šance zvládnutí zkoušek na první pokus. Je potřeba myslet také na to, že při výcviku vedle nás sedí někdo, kdo dokáže případnou situaci zachránit a ještě k tomu má pod sebou taky pedály. Tato situace už následně nebude a vše musíme zvládnout sami, takže rady učitelů si berte k srdci. Většina lidí jde poprvé do autoškoly s cílem získat skupinu B, ovšem později se klidně můžou rozhodnout pro další skupiny, kde už více víme, co nás zhruba čeká. Všechny můžete zvládnout zvládnout v autoškole Praha, kde se Vám chtějí věnovat naplno a navíc za dobrou cenu.
You may also like
Archivy
Calendar
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |